Jag är KÄR!


Här om dagen så hittade jag en underbar liten produkt. TORRSCHAMPO! Har bara hört talats omde förrut men aldrig prövat. Så igår prövde jag de för första gången, and I LOVE IT! Så sjukt bra och de fungerar verkligen. Trodde inte att de skulle gör de, men de gjorde de. Passar mig så himla bra, med tamke på att jag tränar ibland flera dagar på raken och måste då tvätta håret varje dag, vilket sliter på håret. Så nu har jag hittat denna underbara lilla produkt som jag kommer använda flitigt!
De inte jätte dyrt heller så de e verkligen värt att pröva!

Kram T





Kommentarer
Cecilia

Ja det är underbart med JUL :D

Hoppas du mår bra? Hur använder man ett torrschampoo? :o Nu är det bara 22 dagar kvar till julafton :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

2010-12-02 @ 21:24:01 | http://ceeeecilia.blogg.se/
Cecilia

Låter som en bra sprey :) jo tack jag mår bra har varit ledig idag ;) längtar tills vi ses <3

2010-12-02 @ 22:03:37 | http://ceeeecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback