Suprise!!!


Blir lika förvånad varenda gång när jag sätter på datorn och den går i gång. Trodde verkligen att den skulle ha dött vid de här lagat (pepparpeppar). Men är sjukt glad över att den hållt sig vid liv.
Är otroligt glad idag. Fick reda på en sjukt rolig sak idag som för stunden gjorde mig helt frisk igen. Åååh jag spricker av glädje just nu. Lovar att berätta om de längre fram när jag vet mer om hur de blir med den saken....

Här har de för övrigt snöat hela dagen, så nu är de verkligen ett vackert vinterlandskap här nere med. Var ute en liten stund idag på dagen. Var behov av lite frisk luft efter att ha vart inne i ett dygn. Annars har jag bara tagit de lungt. Nu börjar de även märkas att jag inte tränat på några dagar börjar få spring i bena igen. Men träningen får vänta några dagar till. Hoppas att kunna träna på senast torsdag igen. Men får se hur de blir med den saken...
Huvudsaken är att jag blir fullt frisk innan jag dra till gymmet. Har även en sjuk hem längtan idag, men nu är de mindre än 2 veckor kvar så de e bara att bita ihop...

Kram T



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback