Skit Dag...


Har vart lite dålig uppdatering idag och kan nog bli fram över till mitten på nästa vecka om jag har otur.
Min hårddisk har nämligen pajjat och den måste bytas ut helt. Datorn går fortfarande att använda men den kan dö vilken sekund som helst. Så ni inte undrar vart jag tagit vägen om jag inte skriver på några dagar....
Så typiskt att de ska hända nu när jag är mitt tuppe i mitt examensarbet. Men om de väl ska hända sånna här saker så händer de alltid vid dessa tillfällen, när man som minst vill att de ska hända...
Och till råga på allt så håller jag på att bli sjuk. Är sjukt förkyld + att jag håller på att tappa rösten så den här helgen började inge vidare bra.  Får hoppas att den blir bättre än vad den e nu..
Nu ska jag fixa lite te till och knapra lite halstabletter....

Kram T



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback