Mycket att göra!


Hej på er! Har vart lite lungt på bloggande i 3 dagar nu. Men har haft sjukt mycket att göra. De e 6 dagar kvar innan jag tar examen och 7 dagar innan jag åker hem till Stockholm igen. Så de börjar kännas lite små stressigt. Hela helgen kommer ägnas åt min redovisning om examensarbete på tisdag. Har inte ens börjat på den än. Så de e som sagt lite stressigt. Plus att jag ska läsa igenom en klasskompis examensrapport som jag ska opponera om på tisdag. Så de e en hel del som ska fixas. Kommer inte kunna slappna av allt helt förens på lördag när jag sitter i bilen. Då jag verkligen vet om jag fått godkänt på utbildningen! Så nu gäller de att bara ge allt och hoppas på de bästa. Nu ska de läsas och skrivas och tas en promenad för att rensa tankarna...

Kram T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback