"Lyssna ALLTID på din kropp"


Blir ytterligare en dag utan träning. Känner att jag är alldeles för trött för att stå och lyfta en skivstång med massa  vikter eller stå på ett band och springa. Så då är de lika bra att ta en extra vilodag. Även fast de e svårt när man helst av allt skulle vilja träna. Men hälsan är viktig så de e lika bra att vila när kroppen säger ifrån. De e sjukt viktigt att lyssnar på när kroppen säger ifrån. För om man inte gör de kan de sluta illa.

Så lyssna ALLTID på din kropp. Den vet när de e nog!

Kram T 


Kommentarer
Cecilia

Ja jag längtar så mycket tills vi ses :D hihi , jadu lova mig att du tränar mindre, :) Synd att du blöder så mycket näsblod :( Hoppas det blir bättre snart, :) kanel använder jag bara på tomtegröt, haha är lite kräsen på att ha kanel på andra gröter, haha! :D Med mig är det bra, nu iaf. Igår när jag kom hem från jobbet så hade jag as ont i huvudet, jag hade så ont så jag spydde så jag fick lägga mig och sova direkt /: Men nu när jag har vaknat så mår jag jättebra :D Har du jättemycket i skolan nu? PUSSS sköt om dig <3

2010-12-01 @ 08:09:58 | http://ceeeecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback