Sömn


Sömn är  ågot vi alla behöver för att kroppen ska må bra.
Min söm har inte vart sig själv dem senaste 2 veckorna. Sover som en kratta! Tar ca 2-3 timmar inna jag somnar och ligger bara och snurrar runt. Jag fick ju svar från läkaren förra veckan varför jag sover så dåligt och de var pga stress. Jag har sovit lite bättre nu i helgen men då har jag ju vart en sjukling.
Men nu tror jag och hoppas att det har vänt helt och hållet. För jag somnade direkt i går kväll när jag gick och la mig och jag hade ställt klocka på 09.30. Men jag vaknade 07.30 och vra pigg som en lärka. Helt sjukt! Jag som var så himla trött dem senaste veckorna. Jag låg inte ens kvar i sängen och snoozade ett tag som jag brukar, studsade upp på en gång gjorde jag istället och började plocka lite i rummet. Såg förj*vligt ut efter helgen då jag inte orkat ta tag i någonting alls. Men nu är de fint igen, ska dammsuga sen när jag kommer hem från plugget. Så då blir ännu finare.

Nu ska de göras lite frukost!

Kram T



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback