Irreterande

Irreterande

Fattar inte vad felet är, mitt internet håller på och krånglar. Har gjort det hela dagen, går segt tar ca 10 minuter att koppla upp sig för att enbart komma till startsidan. Det är 5 andra som sitter på samma nät som mig men det behöver Väl inte vara problemet? Eller?
Blir shit sur när saker inte fungerar so det ska speciellt när det är saker som man måste göra t.ex. kolla när bussen går imorgon, så jag inte kommer försent till plugget. Det skulle vara snyggt att komma försent första dagen. Men
det ordnar sig väl som allt annat.

Men ska ta och dra mig tillbaka kanske kolla på en film innan detär dags att nanna kudden, får se vad jag gör!
men först tänker jag lyssna på två av mina favorit låtar för tillfället! 
NATTI NATTI
                                                             
     


New Moon Soundtrack ♥




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback