24 7

Vet inte varför men har börjar tänka en hel del nu på sistonde. Förmodligen för att jag inte har så mycket att göra och är själv hela tiden, då blir det väl lätt så!
Såg P.S I Love You idag, har inte sätt den innan och den var extremt bra. Det är en sån film som verkligen får en att tänka till! Den fick mig att tänka på att det är alldeles för lätt att ta folk förgivet. Och det vet jag att jag har gjort vid vissa tillfällen. Tagit någon alldels för mycket förgivet utan att ens tacka och ta emot. Att kunna tacka och ge tillbaka är viktigt. Försöka komma ihåg det, så kom ihåg alla söta ord ni får ifrån vänner, pojk/flickvänner & familj. För det uppskattas & jag lovar er. När man tillslut märker att det inte finns kvar, så har det redan gått för långt. Man ska helt enkelt uppskatta varenda enskild liten minut som man har med dem man älskar och inte ta folk alldeles för mycket förgivet, eller sluddrar jag bara? Har kanske tänkt alldeleles för mycket på sistonde.

Aja, nu ska jag gå och nanna kudden!

See You Later Aligator!!
Natti Natti






Kommentarer
Laila

Tack för alla filmtips ska kolla igenom dom :D Woho! =)

2009-08-31 @ 09:40:33 | http://Lailaaziz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback