Blommor och Kaffe = ME LÖÖVE


Om varken blommor eller kaffe fanns vad skulle man då göra?
Fråga inte mig, för jag har inte svaret! Men enligt mig är båda helt UNDERBARA!

Jippi, Fick äntligen hålla på med blommor idag i skolan! Var inte i direkt toppform idag men det var första gången på den nya skolan och hade nog lite för hög prestations ångest, men bara lite = NOT!! Men i alla fall vi skulle göra en bukett och ett arr med blommorna som vi använde i buketten. Buketten blev inge vidare men arret blev rätt så bra i alla fall! Men det var bara första dagen av många många fler så det kommer inte bli sämre utan bara bättre! Hoppas jag i alla fall!!!

Här är i alla fall sakerna jag gjorde idag!







Saknar min Morriga Gulleplutt ♥




Kommentarer
pappa

Jag tycker blommorna var fina :-)

2009-08-20 @ 23:15:50
Therése

Tack, men jag kan bättre :)

2009-08-21 @ 21:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback