Ekologiskt

Idag började vi med en ny sak på Materialkunskap, nämligen temat "Ekologiskt". Det verkar faktist rätt så roligt. Roligt att lära sig tänka på ett helt annat sätt och samtidigt vara rädd om miljön. Men det var lite roligt i början av genomgången när våran lärare sa att hon hade vart ute och hämtat stjälkar och sånt i komposten! Lät lite weird, men hon hade en poäng! Men det ska bli Kul att använda sig av ett nytt sätt att tänka. Eftersom vi har börjat bli så miljövänliga i det här landet så kan det inte skada att tänka till lite extra! Eller hur? Kanske skriver senare i veckan hur det har gått och lägger upp en och annan bild.

Annars har det vart en lugn dag enda sen jag kom hem. Försökte tänka ut en affärside men vet inte om resultatet blev så bra som jag hoppades. Men det återstår bara att se. Sen var det den där SWOT-analysen som jag inte riktigt förstår mig på så det blir antingen rätt eller fel. Får hoppas på det bästa som alltid. Men har också märk att det har börjat bli extremt kallt inne på mitt rum kan inte gå barfota på golvet längre. Därför är det bra att man har dunntofflor, då slipper man frysa.


See You Later Aligator!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback