Går inge bra för mig, Har inge flyt helt enkelt!

Hur mycket otur kan en människa ha? Hoppas inte att det fortsäter så här för det orkar jag verkligen inte med! Började med att jag hade/har problem med internet. Sen även problem med tv.n till en viss del. För så fort en bil ställer sig utanför huset eller åker förbi blir det stillbild eller allat blir i slow motion! inte så där jätte kul att bo här nere när ingenting fungerar! Men sen för att göra allt ännu mer komplicerat så slutate mitt busskort fungera i går! För de var avmagnetiserat sa busscahauffären, pluss att han skällde ut mig och tyckte att jag hade använt kortet fel! Hur man nu kan göra det! Men om det nu var problemet varför skaffar man inte enkalre kort? Tille exempelt sånna som finns hemma i stockholm eller varför har nte alla samma busskort? Fick ett nytt kort i alla fall efter mycket om och men och det är huvudsaken!
Men för att sätta lite extra grädde på toppen av allat detta så hände det något annat idag, nämligen att det blev översvämning ner i källaren (SJÄLVKLART) där jag bor! Hur det nu gick till vet jag inte men det har i alla fall blivit stopp i avloppet som går från toan och köket! Så man får varken dusch eller diska eller något här nere nu! Utan vi måste gå upp två trapper för att dela allt med två andra så vi är fem personer på en toa/dusch och ett kök! Kan inte bli bättre! Har bara fått otur sen jag kom ner hit, kanske inte skulle ha flyttat ner hit! Jo, det skulle jag men man börjar ju fundera eftersom jag bara har otur hela tiden!

Det ända positiba är att skolan är bra och trivs jätte bra! Annars skulle jag flytta hem bums. För det är när sådana saker händer som man börjar längta hem till Familjen, Martin partin, Vänner och sin säng mm. Men det är skönt att jag bara kommer vara här i tre veckor till för att sen åka hem och ha "LIA" praktik. Så får väl bita ihop! Römokare skulle tydligen komma i morgon så för hoppningsvis så behöver vi bara dela kök mm med så många en dag! Får helt enkelt hålla tummarna!

Men nu måste jag gå och nanna kudden så jag kan gå ner i varv lite grann och sova så jag är pigg i morgon när jag ska till plugget!

See You Later Aligator,
Natti Natti!!









Lyssna på denna underbara lill unge! Fattar inte hur en liten flicka som hon kan ha en sådan vcker röst!

Kommentarer
pappa

Håll ut det fixar sej alltid



/kramisar pappa

2009-08-26 @ 22:39:19
Therése

Känns inte så just nu!

Vill bara hem!

Kram

2009-08-26 @ 23:35:31 | http://thasaresen.blogg.se/
Camilla

Hej där gumman, du vet att sånt här i livet gör dig bara starkare. Du kommer gå därifrån som en vuxen kvinna :-) och då du.. häng inte läpp nu utan gör det bästa av det. Kryp upp och mys av att du har klarat dig dit du är idag!! /kram

2009-08-27 @ 15:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback