Great Day!

Ni som läste mitt inlägg igår vet att jag klagade på buss komunikationen här nere i varberg! Att bussarna går så sällan! Men det roliga är att när jag kom till hållplatsen imorse och kollade ta och kollade på tidtabellen så såg jag att det stog att den går en gång i timmen.Vart Överlycklig! Men ändå lite irreterad eftersom jag stressade i onödan. Men då kommer frågan, Varför står det då att den går så sållan på nätet? Snacka om dålig information! men det positiva med det hela var att jag i alla fall pigg när jag kom till plugget!

Idag började schemat på allvar vilket är kul, för nu känner man att man är på gång på allvar. Vi hade materialkunskap idag vilket förmodligen kommer bli mitt nya favorit ämne! Vi fick göra gipsmasker idag vilket kanske låter lite konstig eftersom jag går en floristutbildning men det var kul och lärorikt. Det gick bra förutom att jag fick svårt andas när man täckte för näsan! Men det fick nog alla! Kändes som att man fick en ansiktsbehandling! Var som en ny människa när man fick av sig masken!

Men nu måste jag sluta för att gå och nanna kudden så ja orkar med plugget i morgon!
See you later aligator!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback