KY

Dem som känner mig vet ju att jag har flyttat ner till Varberg för att fortsätta att plugga i Tvååker, och idag var det första dagen i den nya skolan. Men ovanligt nog var jag inte nervös, var helt cool lugn. Men det beror kanske på att jag redan kände två i den nya klassen. Båda från Stockholm och gammla S:t Görans elever.
Resten av klassen verkar jätte trevlig. Väldigt olka åldrar, 18 upp till över 40. Kan både bli bra och dåligt men tor att det kommer fungerar alldeles utmärkt. Alla har ju olika erfarenheter och kan dela med sig till varandra så det blir nog toppen!!!

Gick en långpromenad när jag kom och gick längs Varbergs strand, kust eller vad man ska kalla det. Var tvungen att stanna till ett tag under promemadem för att spana in några killar som surfade, vilket var extremt coolt! Surfa är något som jag ska och måste lära mig innan jag dör.

Men nu måste jag sluta måste laga lite FOOD. Får inte maten serverd längre utan nu måste man laga allt själv. Men det är tur man har en pappa som är en grym kock som kan komma med tips och råd fast han är ca 50 mil bort......

See you later aligator!

                                                                   
Bild från min Lång Promenad!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback