Ny stad

Nu har jag bott i Varberg i 5 hela dagar, tänka vad tiden går fort ibalnd. Men i alla fall! Jag trodde att jag hade lärt mig hitta i stan nu, för Varberg är inte så stort, trodde jag ja! Gick nämligen vilse när jag gick från affärern. Jag kom nämligen direkt från skolan och hade gått av tre stationer innan jag brukar gå av. Jag trodde jag visste vart jag va, men NEJ NEJ. Där står jag mitt i stan med en tung kasse och väska och vet inte åt vilket håll jag ska gå åt. jag ville inte verka korkad och fråga någon så jag gick åt ett håll och det visade sig vara helt fel håll så jag var tvungen att gå tillbaka för att gå en annan väg och då gick jag rätt men efter mycket om och men! Men jag kom hem i alla fall vilket är huvudsaken.

Men en sak till jag har märkt i den här staden är att alla tittar på en, ser dem att jag är ny i stan eller? Det är som att jag har en stor stämpel i pannan där det står "Ny i stan"! Helt sjukt! Men men det finns värre saker här i världen! Till exempelt som hunger, och med tanke på det så ska jag gå och laga omellet nu!


See You Later Aligator!


                                                                    
                                                                                  
Mina Sötnosar hemma i Stockholm! MISS U ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback