The Twilight saga

I Know! Jag är en av dem som är helt besatt av Twilight! Båda böckerna och filmen! Har läst böckerna på både svenska och engelska (tappat räkningen) och har såklart även sätt filmen så många gånger att det har blivit  hack i skivan! Jag är knäpp, jag vet men såär det bara! Ingen är Perfekt!
Så om du inte läser något för tillfället så har jag ett bokips till dig, kille som tjej, spring tll bibloteket eller bokhandeln för att låna/köpa boken och läs den. Den är UNDERBAR! Alla som jag har rekomenderat boken till tycker den är precis lika bra så du har ingenting att förlora!

Eftersom jag är så inne i "Twilight" så har jag ju inte missat att den andra filmen kommer ut den 20 November och har inte missat att se varken trailerna eller klippen! Som är helt FANTASTISKA! Vill se filmen PRONTO men det går ju icke, får helt enkelt nöja mig med de material som har kommit ut!

Väntan är lång men UNDERBAR när den är SLUT, vilket den är om 94 dagar!
                                                                                   

                                                                        

Den första Officiella New Moon Trailern



New Moon Sneak Peak "Motorcycel Scen" & "Volterra Scen"


New Moon Trailer 2 "Met Jacob Black"

Kommentarer
Anonym

Wiie nu kan vi ha koll på ditt liv trotts att du är långt bort :D

Puss puss

2009-08-18 @ 21:00:26
Anonym

det var jag elin som skrev komentaren glömde skriva det :P

2009-08-18 @ 21:01:24
Zandra

haha skönaste Elin hihi

men jag håller heelt med henne :) nu har vi koll på dig haha



BTW jag har läst alla Twilight böckerna med nu haha och jag kan fan knapt bärga mig tills den andra kommer på bio!! LÄNGTAR!

massa kramar

2009-08-24 @ 17:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback