Satisfied & Happy

Nu är den första riktiga veckan men schema avklarad! Känns helt rätt! Är jätte kul att gå till "skolbänken" varje dag och så ska det vara. den här veckan har vi bara hållt på men material direkt från natyren vilket är jätte kul att jobba med för det är så sällan man får göra det speciellt när man står i en butik! jag använde mig att Perukbuske blad, dem var dock lite svåra att arbeta med, men gick bra slutresultatet blev jätte bra! resultatet finns nedan.
I morgon blir det att jobba hemma hela dagen med uppgifter som ska vara klar till nästa vecka. Målet är astt hinna med så mycket som möjligt så jag slipper göra så mycket i helgen så jag bara kan koppla av! Känner att jag behöver det! men måste hinna med att hämta min tågbiljett också! men det ska nog gå och klämma in någonstans de med!

See You Later Aligator!







Kransen i helhet!


Närbild!


Närbild på ett annat arbet jag gjorde i veckan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback