31 December


HEllu Evreybody! Har vart väldigt frånvarande på sista tiden som ni kanske har märkt! Men har varken haft tid, lust eller ork faktist. Har prioriterat att umgås med nära och kära eftersom det snart är dags att åka ner till Varberg igen! Ser inte direkt fram emot de nu. Men förhoppningsvis blir det roligare när man kommer ner igen.
Men ni kanske vill veta hur min jul har vart?
Den har vart väldigt bra kan jag medela, trots några tråkiga händelser på julafton! Som ni kanse vet så har jag ju jobbat en hel del, till och med på julafton. Är alltid lika kul att jobba på julafton! Julen firade jag med familjen, mormor, morfar, gammel mormor och såklart Martin Part! Fick hur fina julklappar som helst. Orkar inte rabbla upp sakerna. Men TUSEN Tack i alla fall för alla fin julklappar! ♥

I morgon är det ju nyårsafton och då bär det av till jobbet igen, Roligt Roligt!
Men nu måste jag gå och nanna kudden så jag är utvilad när det är dags att kliva upp för att jobba + aå att jag orkar vara vaken till 1 Januari!
Om jag inte hinner skriva något i morgon så önskar jag er ett
GOTT NYTT ÅR NU!

See U Next Year, 2010


Kram Therése

Royalty-Free (RF) Clipart Illustration of a New Year Background Of Dials Turning From 2009 To 2010 Over Black With Fireworks


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback