4 Advent


HellU Evreybody! Har inte skrivit ett enda inlägg sen jag kom hem till Stockholm! Fy Skäms på mig. Men har inte haft tid att sitta vid datorn. MEn nu sitter jag här och har nu vart hemma i 4 hela dagar i SNÖKAOSET. Tiden går sjukt fort, Har redan hunnit bli 4 Advent! Men i alla fall, Idag var det första dagen på jobbet för i jul. Riktigt härligt att komma till jobbet och slänga på sig en tomteluva och träffa två glada kollegor. Sä nu kan jag verkligen inte klaga på att det inte är någon julstämining. Kommer jobba ända fram till Julafton nu så det kommer förmodligen inte bli så många inlägg framöver, så ni vet. Men ska försöka slänga in något så fort jag har tid. Vi hade även julbak hemma idag, gjorde julgodis och lussebullar, MUMS! 

Men nu måste jag börja tänka på refrängen ska upp tidigt! See U Soon!

Kram Therése










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback