10 December


Blir ett rätt sent inlägg idag, men har helt enkelt inte orkat. Kom hem vid 17.30 efter att ha vart i skolan i 8,5 timme så jag var rätt slut när jag kom och är fortfarande. Vi skulle ju bli klara med våra granar idag, så där är anledningen till varför jag kom hem så sent. Men det blev väldigt bra! Kommer lägga in bilder i slutet av inlägget på slutresultatet.
Skulle egentligen ha tränat idag efter skolan men hann tyvärr inte eftersom jag blev kvar i skolan så länge. Men jag slöade inte för det när jag kom hem, utan jag gick en liten rask promenad så jag fick upp pulsen och gjorde lite styrkeövningar när jag kom in istället.
I övrigt har jag bara tagit det lungt och övat lite på att göra olika flätor på mig själv, Om man inte har något annat att göra så varför inte? Börjar faktist bli riktigt grym! Imorgon blir det svinsprutan om inte vacinet har tagit slut, så vi får se hur det blir med den saken....

/Therése



"Vanlig"Gran:

 

PlattGran:

 

TillandsiaGran:

 

BollGran:

 

HyacintGran:

 

Alla Granar tillsammns!




Vad tycker ni? Skulle ni vilja ha en av dessa granar hemma? Någon Favorit?




Kommentarer
Zandra

hyacint granen vill jag ha!! tänk doften :) aaahh

2009-12-11 @ 08:28:41
Elin

Antingen Tillandsia Granen eller Hyacint granen :)

Riktigt fina allihopa :)

2009-12-11 @ 10:57:00
Cecilia

Snyggt ;)

Sorry att vi inte hann ses innan du drog :(

Vi ses när du kommer tillbaka sen!

PUSSSSSS

2010-01-11 @ 13:05:00 | http://ceeeecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback