Filmkväll

I morse när jag vaknade så hade jag inga planer men sen helt plötsligt när jag kommer in från en liten kvällspromenad så får jag frågan om jag vill hänga med och se på film med några klasskamrater! Jag sa naturligtvis ja! Har ju haft en väldigt tråkig dag i övrigt så det var kul att komma iväg och umgås. Så det var bara att hoppa ur mjukiskläderna och slänga på sig ett par jeans och sätta upp håret i en hästsvans och sen dra iväg för att kolla på film. Vi kollade på "Made Of Honor" & "Skruva den som Beckham". Vissa av oss hade redan sätt dem, men de är två bra filmer så varför inte kolla på dem igen? Vart en mycket trevlig kväll med 6 goa tjejer! Men nu väntar sängen! Natti Natti...

/Therése




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback