FreeeZzzZzzZZing cold

Jag håller på att smälla av för tillfället! Känner knappt min fingertoppar längre för att det är så jäkla kallt i mitt rum. För tillfället har jag på mig två par mjukisbyxor, ett par vanliga strumpor och ett bar tjocka och sen tofflor på det. Har även en långärmad, tjocktröja, halsduk och fingervantar på mig. Och till råga på allt så har jag mitt duntäcke om mig också. Och det konstiga är att jag håller på att frysa ihjäl. Kommer behöva sova med alla dessa kläder för att jag överhuvudtaget ska kunna sova. Förstår inte hur det kan vara så jäkla kallt i här... Börjar väl hacka tänder snart! Men nu är det dags att sova, NATTI NATTI!!

/Therése




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback