Händelserik dag


Har vart en mycket händelserik måndag! Dagen började med att jag skar mig på ett nytt blad till kniven när jag skulle byta ut det gammla. Och det slutade aldrig blöda heller och jag som verkligen inte gillar blod. Men det är tur att man har klasskompisar som inte har blodfobi som kan hjälpa till att plåstra om en! Har pulseart i det fingret hela dagen, men det går över! Förhoppningsvis. VI höll på med våra granar idag och vi ligger väldigt bra till i vår tidsplan och det är bra för då slipper vi stressa. Dem ska vara klara på fredag så det ska bli spännade att se slutresultatet! Vilket jag tror kommer bli jätte bra.
Efter plugget så drog jag iväg och tränade. Som vanligt så har man ingen direkt lust att gå och träna. Blir ännu mindre lockande när det är så himla mörkt och regningt ute. Men jag tog mina träningskor och gick till träningen och tog mig igenom passet. Tog verkligen i för kung och fosterland, tog slut på all extra energi så nu är man riktigt mör i kroppen. Kommer kännas riktigt mycket i morgon, men det är bara härligt. 
Sen till råga på allt så när jag väl kom hem och hade duschat så skulle jag göra gröt och märker då att jag inte hade någon mjölk. *SUCK*! Så det var bara att sätt på sig skor och jacka och springa i väg för att köpa mjölk. Så jag fick en extra promenad. Och när jag väl är hemma och skulle ställa mig och göra havregrynsgröt så är självklar havregrynen slut. SJÄLVKLART! Min vanliga otur. Men som tur var så hade jag risgrynsgröt kvar så det blev risgrynsgröt istället för havregrynsgröt. Snacka om tur i oturen!

Hur har eran dag varit? Lika Händelserik?

/Therése




10 Dagar Kvar! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback