Helg!

Det vart ingen spruta idag! För vacinet var slut. Jag är inte förvånad om jag säger så, för de enda som typ sägs på nyheterna nuförtiden är att vacinet är slut överallt, så jag är som sagt inte fövånad att det var slut när jag kom. Så jag kommer få ta den nästa vecka när de har kommit nytt. Så nu kommer en stor del av min helg gå åt till till att oroa mig om sprutan! Hatar verkligen sprutor! Usch... Men nu är det helg igen och  jag har ingenting att göra!  Jag Hatar verrkligen helgerna nu förtiden när jag inte har något planerat. Tiden går verkligen långsamt. Finns inget annat att göra en att kolla på film och typ träna. Snacka om tråkigt! Så om det är någon som har något bra tips så är jag öppen för förslag! Men det kommer väl sluta med att jag kommer bo på F&S i helgen om jag inte får något annat att göra. Det är aldrig fel att träna! Nä nu är det dags för lite mat och snart börjar IDOL!
 SEE U Later..

/Therése

13 dagar kvar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback