HYPER!!

Blir nästan sjuk när jag tänker på hur fort dagarna går! Är redan slut på den andra dagen i December. Helt sjukt! Men nu börjar det i alla fall bli kallare ute! Har vart minusgrader hela dagen och massor med frost, så det kändes nästan som att det var snö ute. Får hoppas att kylan håller i sig så man får se lite snö falla ner från himmlen och lysa upp mörkret lite. Skulle verkligen behövas.

Efter skolan drog jag i väg till F&S och tränade. Hade verkligen ingen lust idag men när jag väl vara klar med passet kändes det helt underbart, fick värsta energikicken och har vart helt hyper sen klockan 18.00 och är fortfarande inte trött. Knäppt! Skulle behöva gå på ett pass till för att komma ner i varv. Men det får vänta tills i morgon för då blir det träningen igen!! Mår verkligen Super bra efter att ha tränat! Borde kanske gör det mer än 3 gånger i veckan?? Men det får nog vänta tills efter jul och nyår i sådana fall!

Fick även mitt  julschema idag! Ser verkligen framemot att komma hem till Stockholm och jobba och träffa massa (förhoppningsvis) glada kunder. Jag kommer jobba 20-24 december, 26-27 och även nyårsafton. Kommer bli super kul och det är aldrig fel att tjäna lite pengar heller. Speciellt när man är en fattig student!
Nää, nu ska jag ta och komma ner i varv med en kopp te..

/Therése

P.S. I morgon är det enbart 2 veckor kvar tills jag får åka hem till Familjen! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback