Ipren, hjälper inte mot smärta...


Har så Förbaskat ont i min arm! När ska värken gå över? Har verkligen lust att bara kapa av den, så ont gör det! Som tur är, är det vänsterarmen och inte höger, eftersom jag är högerhänt. Och Ipren har blivit min värsta fiende dem här 2 dagaran. Fungerar verkligen inte! Får hoppas på att det blir bättre i morgon för jag behöver min arm!

Idag är det för övrigt bara 2 dagar kvar tills jag åker hem längtar sjukt mycket! Dem har ju fått snö där hemma, Värsta snölandskapet, LYLLON! Och det blir väl ingen överraskning om jag talar om för er att det regnar här nere, "SUPRISE", så vi har ett hemskt vattenlandskap istället för vackert snölandskap. Och man blir verkligen inte på bättre humör när vädret suger. Men man får hoppas att snön ligger kvar när jag kommer hem på torsdag, Längtar sjukt mycket efter den kalla glittriga mjuka snön och alla där hemma så klart!

Blev visst ett inlägg med väldigt mycket klagomål idag. Inge bra! Men Lovar att det blir ett gladar inlägg i morgon. Men nu får det räcka för idag, måste gå och sova så jag slipper tänka på den hemska smärtan i min arm och så ni slipper läsa om mitt klagande!

God Natt på Er
Kram

/Therése

Ipren hjälper verkligen inte mot SMÄRTA som reklamen säger!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback