Jag ser det snö, Jag ser det snöa...

Jag ser det snöa, jag ser det snöa, det vra väl roligt HURRA!!
Eftersom jag tjatade om att jag ville ha snö i mitt förra inlägg så har jag fixcat snö här på bloggen! Tvärr stannar den inte på marken. Men fint vart det tycker jag!

Var och kika på julklappar tidigare idag med Lowa. Trodde jag skulle hitta fler än bara 1. Men hittade ingenting annat så får ta och tänka till ordentlig innan jag ger mig ut igen!

Förtillfället sitter jag och ojjar mig över min onda tumme. jag råkade ju slå mig själv tummen tidiagre idag. PUCKAD som jag är! Men om man är korkade och slår hamaren på tummen istället för på spiken så får man skylla sig själv! Och jag som trodde att jag var bra på att spika, men tänka vad man kan ha fel ibland....Nagel är helt blå nu och det vill jag inte gå runt med så jag ska ta och måla om min naglar så det inte syns! Finuligt va?? Det tycker ja i alla fall. Hahaha...

Nää nu sk jag ta och tända mitt kalenderljus och dricka en kopp te i kylan och mörkret! Men hade hellre velat haft glögg, Men det får bli en annan dag...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback