1 December

Jaha, Då är man inne i "Julmånaden". Men vart är snön?? Jag vet att jag är i den delen av Sverige där det sällan är snö, utan här regnar det i stället. Och det har jag fått nog av. Har inprincip regnat 50% av tiden jag vart här och jag menar allvar. Så nu tycker jag att det kan komma snö istället. Det är i alla fall kallare ute idag så man får hoppas att det blir ännu kallare så man kan få snö... För om det är december då ska det var kallt och snö. Men resten av året kan få vara varmt, hiihhii...Nää nu ska jag iväg för att börja mitt letande efter julklappar. Har mina funderingar på vad men det tänker jag inte avslöja här för dem som ska få dem kanske läser detta inlägg! Hihih...

See U Later...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback