Spruta & Film


Min arm är rätt tung för tillfället beror nog att jag tog den JÄKLA sprutan idag. Ingen höjdare direkt! Som tur är har jag bara ont i armen och huvudvärk för tillfället och hoppas på att det förblir så! Har inte lust att bli sjuk nu!

Annars har det inte hänt något speciellt. Tagit det lungt och kollar på film.
Så om ni är ute efter ett film tips så kolla på G.I. Joe: The Rise of Cobra. Den är så JÄKLA bra, rent ut sagt. Defenitivt värd att se om du gillar Action/Sci Fic filmer.



Men nu kallar sängen, Natti Natti

/Therése


Kommentarer
Danni

Va tog du för spruta?

Ska nog hyra den filmen i helgen har velat se den jätte länge:)

Däremot va transformers 2an inte alls bra blev jätte besviken, har du sett den ?

<3

2009-12-15 @ 17:01:49 | http://daanni.devote.se
Therése

Jag har tog den mot svininfluensan! Har sjukt ont i armen! Usch..

Den filme är så grymt bra! Så jag rekomenderar den verkligen, tror du kommer gilla den! :D:D

Transformers har jag icke sätt, har innte ens sätt ettan men skulle vilja se dem, alla säger att dem ska vara bra! Så måste nog ta tag i att se dem någon dag :P <3

2009-12-15 @ 18:01:01 | http://thasaresen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback