091117

Sitter just nu på en tråkig företagsekonomilektion och håller på med en massa budgetar! Min hjärna fungerar inte som den ska idag så den tar inte in någotnting alls! Tror Inte jag lärt mig något nytt alls på denna 2 timmars lektion. Men om man inte är riktigt klar i huvudet en dag så får det vara. Ska sova sen när jag kommer hem, så jag får sova i alla fall någon timme. det vill säga om jag kan! Är i ett mycket desperat behov av sömn nu. Speciellt nu när jag inte sovit ordentligt på 3 dygn... Känner mig verkligen som en Zombie.
Idag skiner i alla fall solen så det är inte mörkt ute mitt på dagen det gillar jag. Nää nu måste jag ta och försöka koncentrera mig dem sista 20 min som återstår av lektionen!

Seee U Later Aligator!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback