ÄCKEL

Jaha så var det dags att gå och nanna kudden snart igen. Förstår inte vart dagarna tar vägen. Jag gör ju inget speciellt på dagarna, förutom idag då jag har haft fullt upp. Har städat, städat och städat och hunnit få in lite pluggande också. Städa behövdes verkligen! Eftersom det inte har vart städat ordentligt på 5 veckor i rummet så tyckte jag att det var på tiden. Så nu är det skinande rent. Är så stolt över mig själv!!! Fick även rycka in och städa köket och toan. Höll på att spy ärligt talat! Så himla vidriga killar jag delar toa och kök med. Förstår inte varför amn inte kan göra rent efter sig när man till exempel sekt något så det stänker och blir fläkar överallt. Inte äns det kan amn torka upp. Nää för det gör städerskan Therése. Hatar att bli utnyttjad på det sättet. Varför kan jag inte få dela toa och kök med tjejer i stället hade vart så mycket bättre. Uscchh Hatar dettta ställe. Men nu är det rent så nu slipper jag vara orolig att det är smutsigt överallt. Blir riktigt ÄCKLAD! Får kvällningar bara jag tänker på det, så nu pratar vi om något annat. 
                                                                                                                                                                

Har kollat på två bra filmer i helgen som jag verkligen rekommenderar er att se. Filmer som får en att må riktigt bra. Och sånna filmer älskar jag!

"Julie and Julia"
"The Proposal"

Såg även "Watchman" men det var ingen film för mig. Hade hört att den skulle vara jätte bra men så bra var den inte. den hade jag klarat mig utan. Plus att den var extremt lång typ 3 timmar. Satt typ och sov i slutet. Ska faktist ta och kolla på en film till nu innan jag går och lägger mig. det står mellen "The Ugly Truth" och "Zombieland". Blir svårt att välja för båda verkar bra. Hmmm...Resultate blir väl att det kommer sluta med att jag sitter uppe till kl.02.00 och tittar på båda. Hahha...Men i alla fall God Natt på er! KRAM



Någon som kan gissa vart denna bild är tagen?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback