Blodet droppar, dripp dripp dripp dripp...

Jaha, då blir det till att vara uppe lite till! Skar mig precis, IGEN. Som jag redan har gjort ett antal gånger under dagen. Och jag som är ett så stort FAN av blod, Jublar varenda gång. Inte direkt! det är nämligen så att mitt trasiga glas bord råkade gå sönder lite till nu dagen till ära och då ska jag självkalrt vara där och peta och självklart så lyckas jag skära mig, så det blir lite blod här och där. 10 poäng till mig bara för att jag är så klumpig. Men det till hör min vanliga otur som jag jämnt har nuförtiden. Så nu blir det att plåstra om mitt sår och sen sova!
Natti Natti





P.S. Snart bara 2 dagar kvar!!!




Kommentarer
Anonym

Va har värden inte fixat bordet än???



Du får säga till henne .



// Paps

2009-11-18 @ 07:25:05
Therése

Nej det har hon icke! Har gjort det men hon får det aldrig gjort!

2009-11-18 @ 15:52:59 | http://thasaresen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback