Oväder på G

Hellu! Sitter och lyssnar på denna fruktasvärda blåsten och regnet som bara öser ner! Kommer verkligen inte kunna sova i natt. Och jag som redan har problem att sova, som jag berättat i tidigare inlägg. Hur ska detta gå? Om blåsten inte hörs från den öppna spisen så hörs den från fönstrena + att det är något som kraffsar på mitt ena fönster. Antagligen är det en gren, men i all fall det är ett mycket irreterande ljud när man hör det hela tiden. I morgon,OM om man ska tro på vädret, så kommer det bli 2 klass blåst eller vad det heter neråt i landet. Bland annat här i Varberg där jag är. Pappa sa att det typ var 1 klass i från orkan! Tänk ORKAN! Kan ni förstå hur mycket det blåser här nere då om det är 1 klass ifrån Orkan!? Scary or what?
Får hoppas att man inte blåser bort i morgon när man ska ut. Nä, nu ska jag i alla fall nanna kudden i detta oväder!

Natti Natti




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback