halvt påkörd och trött på gubbjävlar...

Sitter och kollar på film denna tråkiga torsdags kväll! Gillar verkligen inte i torsdagar. Händer ingenting, är tex aldrig något bra på tv. Kanske beror på att det är dagen innan fredag och dagen innan helgen börjar. Denna torsdag har vart extremt lång och jobbig. Började dagen med att ha företagsekonomi i 3 timmar, inte det roligste ämne direkt. Sen efter skolan bara det av till F&S för att träna. Men jag kände mig väldigt udda, det var nämligen jag och typ 50-åringar med ingen tacktkänsla alls. Såg förhimla roligt ut! HAHA...När passe var slut och dags att gå hem så spöregnade det förstås. Enbart för att jag ska gå hem och varken har paraply eller regnkläder. Blir helt matt på grund av detta väder. Varför kan det aldrig sluta regna och börja snö istället??
Men så blir jag så jäkla irreterad på allt jäkla bilförare i Varberg. Var nämligen nära på att flyga upp på en motothuv idag, Shit läskigt. Var typ 500m hemma ifrån och ska gå över "övergånsstället" som är gjort av kullersten här nere (KNÄPPT) och då hör jag bara hur en bil kommer i världens fart och biljäveln stannar inte. Snacka om att jag få panik, vet varken vilket håll jag ska springa åt eller vad jag ska göra! Men bilen tvärnittade och stannade typ 2 cm från mig. Hade kunnat ha gått hur illa som helst. Jag blev helt rasande och slår till på motorhuven och ser då att föraren är en gammal jäkla gubbjävel på typ 85+. Han borde fan inte ha körkortet kvar. Och det värsta av allt han klev inte ens ur bilen utan körde bara förbi mig. Snack om ohyfs, och det brukar vara äldre som tycker att vi yngre ska vissa hyffs. Men detta evisar bara att det är även vissa äldre som ska visa hyffs. JAG BLIR SPRITT SPRÅNGANDE GALEN SNART....







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback