Har inget att gör kl.02.00 så jag gör ett Test

Hur bor du: Som innerboende för tillfället i lilla Varberg!
Brukar du komma i tid: För det mesta
Kan du laga mat: Hyfsat bra!
Vad jobbar du med/pluggar du: Fortsatt utbildning som Florist
Vad har du på dig just nu: Min mysiga pyjamas
Har du någon fobi: Om jag har, SPINDLAR... UuUscCH
Hade du en bra kväll igår: Hände inget speciellt, vad jag akn minnas
Vilket är ditt senaste inköp: Mat
Din favoritdryck på morgonen: Nu är jag i en period då jag dricker te, annars Kaffe!
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Studiebidarget
Har du sovit i din egen säng inatt: Nej, Den är 60 mil här i från
Vad hade du sönder senast: Hmm, minns inte riktigt
Vem snackade du med senast: My Daddy
Varm favoritdricka: Latte från Espresso House ♥
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten, Gärna med isbitar i.
Alkoholhaltig favoritdricka: Mojito
När gjorde du senast något riktigt dumt: Kommer inte ihåg!
Saknar du någon just nu: Om jag gör...
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Finns många saker
Någon jag stör mig på: Det tänker jag inte skriva här.
Intressen: Vattenskidor
senaste person du kramade: Mammi
Senaste person du ringde: Daddy
Senaste person som ringde dig: Zandra
Vad drack du senast: Ett glas med ljummet vatten för vattnet blev aldrig kallt! :/
Vill du ha barn: Ja
Längtar du till din nästa födelsedag: Har precis fyllt. Men näsat gång fyller man 20 så lite längatar man!
Har du rakat dina ben någon gång: Många gånger
Är du sugen på något nu: Nej
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: 3-4, vilket är alldeles för mycket! Dålig vana helt enkelt.
Använder du hudkräm: Ja
Attraheras du av män med skägg: Nej
Micro-pop eller poppa själv: Beror på vad det är för märke och vem som poppar! ;)
Brukar du baka: Ja, Matbröd är min specialitet.
Röstade du i det senaste valet: Nej
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Kan alltid bli bättre...
Vilken låt lyssnade du senast på: Muse - I belong with You ♥
Har någon annan sovit i din säng inatt: Nopp, Just Me
Vad tycker du är äckligt: När folk inte kan göra rent efter sig nämner inga namn!
Har du pengar på mobilen: Nej, har abonomnag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback