I will shoot the moon tonight

Hellu! Har precis fått lite skäll för jag har vart så dålig på att uppdatera bloggen på sistonde! Men har haft en att göra så har inte haft tid men nu ska det bli ändringar på det! Har lovat att försöka blogga varje dag. Vi får se hur länge det varar.

Men nu när jag är här kan jag skriva lite om veckan!
Första veckan är ju avklard nu i skolan så nu är det enbart ca 6 veckor kvar innan man får åka hem igen. Har vart en rätt bra lugn vecka har mest sutit och lyssnat tycker jag. I två hela dagar har vi suitit och lyssnat på presentationer om våra LIA-platser. Vilket jag inte fattar meningen med varför vi skulle göra det. Jag menar vem vill veta vad jag har gjort under LIA:n förutom lärarna? Så i slutet började det bli väldigt långtråkigt. Inte för att det var dåliga presentationer utan det är för att jag blir så jökla rastlös när jag bara sitter ner två timmar i sträck och lyssna. Min kropp och konsentrationsförmåga går inte riktigt hand i hand då. Men jag tog mig igenom presentationerna och min egen. Vilket jag tycker inte gick så bra. Den kunde ha vart bättre. Som vanligt så kan man alltid göra allt bättre. 

Sen så har jag även vart och köpt biljetter till NEW MOON. YESYES, Så nu vet ni vart ni hittar mig den 20 November kl 20.30!! Tyvärr så kan jag ju inte åka hem till Stockhol som jag hade hoppats på. Men eftersom man är student och inte har vidare bra inkomster så blir det väldigt dyrt att åka fram och tillbaka en helg. Vilket är väldigt synd för jag hade verkligen sätt framemot att få gå på premiären i Stockholm i en stor härlig biograf. Men nu belv det inte så. Så jag får nöja mig med att gå på den lilla biografeb i Varberg. Men jag ser framemot det väldigt mycket, man har ju väntat i över 1 år nu. Men som alla säger väntar man på något gott väntar man aldrig för länge.
Men sen ska vi inte äns gå in på vad som hände när jag skulle boka biljetterna! Snacka om KAOS. Mitt kort va spärrat när jag skulle betala. FATTA!!! SPÄRRAT. HUR FASIKEN KAN DET HA BLIVIT SPÄRRAT?????
Som tur är har man en mamma som jobbar på bank och fixar och trixa så allt löste sig till slut. Och det visade sig att jag har fått ett nytt kort på posten, för det kortet som jag har "HADE", är på väg att försvinna. Men jag hade innte fått något. Så banken spärrade kortet som var på villovägar. Men sen för att gör allt ännu mer komplicerat så hittade jag kortet i går. Det var i ett brev bland typ 20 andra brev som dem ställt udan bakom en tavla när jag vra bort. Så typiskt, så nu väntar jag på ett bytt kort som förmodligen kommer på måndag. Så för tillfället måste jag gå till banken och ta ut pengar, och jag som hattar att ha kontanter på mig! Aja sånt är livet.....
Så det var min knasiga vecka. Alla har väl sådanan ibland och jag hade min denna vecka. Men biljetterna gjorde hela veckan bra!

SOoooOo LONG!!


Lite bilder från Oktober som jag tog en vacker höstdag på landet när vi plocka svamp!!
Älskar Bilden på Martin Part!  ♥











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback