Om ma ändå hade träningsverk!

Tjolla hopp! Nu är man äntligen hemma efter ett träningspass på friskis och svettis. Är dock inte så slut som jag brukar vara. Var ingen vidare bra instruktör, var liskom ingen fart. BUUUU, Hoppas verkligen inte att dem andra insturktörerna är lika dåliga. För då vet jag inte om jag vill forsätta gå där. Jag kommer väl ge dem minst en gång till! Men nu är jag i alla fall igån med träningen och det känns bra. Var dock väldigt långt från Friskis när jag skulle hem. Tog hela 35 min. En bra bit det vill säga i detta mörker. hade vart trevligt med sällskap men hade bra musik i öronen, Muse = Me Like, så det gjorde inte så mycket. Men om det är någon som vill följa med på Onsdag när jag ska gå igen så säg gärna till!
Har precis ätit gröt till middag, orkade inte ställa mig och göra något ordentlig så det blev som sagt gröt med kanel och linfrön, Mums. Men det ska vara mycket kanel. Det vart även en kopp te på det, väldigt gott i den här kylan. Det är så kallt på kvällarna så man fryder fast man har mjukisbyxor, dubbla strumpor, tofflor, Luffarvantar, och duntäcke, HELT SJUKT! Ska ta och gå och göra en kopp te till märkte att det var slut i koppen....

See U Later Aligator







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback