Ra ra Ah aha ah Rama ramma Ma ma Ga ga Oh La la

I dag när jag till min lilla "lya" så var det ända jag hade på huvudet 114123432143275456465, en massa siffror. Höll nämligen på med start- och resultatbudget på företagsekonomin. I hela 3 timmar satt man inne på EXCEL och fixade trixade. Rätt intressant men ändå jobbigt för mitt lilla huvud med så mycket siffror på en och samma gång. Det blir extra jobbigt när man har en flummig lärare där alla genom gångar typ går på 10 sek. Men istället för en massa siffror i huvudet har jag Lady Gagags sjukt grymma låt på huvudet, BAD ROMANCE! Men det som sätter sig på huvudet är "Ra ra Ah aha ah Rama ramma Ma ma Ga ga Oh La la"



Vad tycker ni om låten? Visst är den bra?








Kommentarer
Anonym

Den är VÄLDIGT bra, videon är väldigt bra den med!

Wiiiiiiiiiiiie :)



2009-11-12 @ 20:52:19
Zandra

hahaha jag måste nog lyssna på den igen.. men videon va cool haha slutet var bäst haha

2009-11-16 @ 16:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback