Snart kommer stekpannan fram! DUNK....

Helt sjukt! Jag borde vara helt slut efter att ha tränat idag. Men Nej det är jag inte. Istället sitter jag och surfar för jag kan verkligen inte sova. Det går inte, är så himmla pigg så det är sjukt. Kanske är dem där magtambblatterna som jag fått av mormor som gör så jag blir så jäkla pigg. Nää, det tror jag inte, But You Never Know!! Börjar bli ganska tröttsamt att sitta och glo på denna skärm nu. Vill bara sova men kan verkligen. Ska ta och föröka igen annaras får jag väl slå på burken igen och skriva ytterligare ett inlägg om mina sömnproblem. MEn det kommer väl sluta med att jag slår en stekpanna i huvudet på mig själv så jag somnar, DUNK! Men problemt är då att jag vet inte om jag kommer vakna igen! Kanske inte en sån bra idé i alla fall även fast det låter väldigt lockande när man är trött men pigg. Dags att försöka sova IGEN för typ 10 gången! Wish Me Luck!! Natti Natti




Älskar min Kudde!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback