TRÖTT

God Morgon! Ledsen jag inte skrivit på några dagar! Har Faktist helt ärligt talat glömt bort att skriva! Har vart en så slapp helg och sovit hur mycket som helst att jag helt glömt bort att skriva! Sorry!
Men nu är jag här och är dock inte lika pigg! Har bara sovit 3 immar i natt! Kan verkligen inte sova. ändå gick jag och la mig halv elva! Helt sjukt. Så just nu är jag så trött att jag kan sova stående om det skulle behövas.
Blir tokig på mig själv, ligger bara och snurrar och kallsvettas. Inge kul ska jag tala om speciellt när man ska upp klockan 6 för att åka till skolan sen! Hoppas jag håller mig vaken resten av dagen!

SEE U LATER ALIGATOR!

BARA 3 dagar kvar nu till NEW MOON! LÄNGTAR!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback