Varberg igen!

Nu har man kommit ner till Varberg igen efter 5 veckor i Stockholm! Det känns allt utom bra att vara tillbaka. Självklart är det kul att vara tillbaka i skolan men inte till boendet direkt. Kom ner till Varberg igår och kändes rätt konstigt att komma hit igen efter 5 veckor. Men det tar väl ett par dagar innan man kommer in i allt igen. Men när jag kom ner igår och kom "hem" så luktade det bränt. Fattade inte riktigt vart det kom ifrån men trodde det var köket. Men det visade sig att det var min lampa över sänge som hade värsta stora bränhålet. Fattar inte hur det har kunnat bli så. För jag vte att det sista jag gjorde när jag åkte hem till Stockholm var att dra ur precis all kontakter. Så jag fattar inbte hur det har kunnat bli så! Var också stökigt i köket och på toan och inte var glasskivan på bordet i rummet lagt. Roligt att det första man gör när man kommer ner till Vraberg igen är bara att klaga!! Det är tur att jag inte är här hela dagarn utan i skolan annars skulle jag döööö. Men Men nu ska jag ta och fortsäta med min presentation om LIA:N som jag har redovisning om på onsdag! Ska bli intressant! Ha en trevlig kväll! Natti Natti

Kommentarer
Zandra

http://www.newmoonthemovie.com/worldoftwilight/#/Video/VideoGallery/Blank



tänkte att du ville se lite mer :P

2009-11-05 @ 22:44:07
Therése

Som ajg redan sa på FB. Så har jag sätt dem :P Men tack ändå Gumman :P

2009-11-05 @ 23:04:48
Anonym

Haha. Fyfan va du är bitter!



Vet inte hur jag hittade bloggen men jävlar, du gör ju inget annat än klaga! Ser fram emot nästa bittra dystra del ur ditt liv :D

2010-08-31 @ 23:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback