091005

Har haft en extremt tråkig dag. Har inprincip inte funnits mycket att göra på praktiken så dagen har vart mycket lång. Den har äntligen börjat lida mot sitt slut! Är extremt pigg nuförtiden, vet inte vad det beror på men jag tror det kan bero på att jag inte är fysikst trött. Eftersom jag tränar väldigt mycket och har inte gjort det på över tre veckor nu så har jag inte blivit riktigt trött, vilket är väldigt jobbigt. För jag ligger bara och snurrar på nätterna och är jätte trött på mornarna istället! NOT GOOD. Men nu är förkylningen borta tillräckligt mycket så jag kan träna. Ska gå på boxning på torsdag med hela fmiljen så då ska jag ta i ordentligt ända tills jag stupar. LÄNGTAR, vill ha torsdag NU! I morgon ska jag vara på praktiken försten sen sk jag träffa Mikaela, vert ej vad vi ska hitta på men det brukar alltid bli något kul. Sen på Onsdag ska jag täffa Tjejorna, ska bli SUPER kul. Känner att ag måste prata av mig ordentligt. Det kan behövas ibland!

Ska ta och titta på HEROS nu som har börjat, som jag har börjat följa igen så jag måste kila nu så jag inte missar hela avsnittet! NATTI NATTI











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback