091014 - Liten uppdatering

Känner att det är dags för en lite ordentlig uppdatering! Har inte vart vidare bra på det sen jag komm upp till Stockholm. Har haft för mycket att göra och dessutom alldeles för mycket tankar i huvudet, som jag inte haft på väldigt länge. Men dem kommer väl tillbaka som vissa andra saker också gör!

Är inne på min tredje vecka på praktiken. Kan inte fatta att tiden går så fort åker ju ner till Varberg om enbart ca2 ½ vecka. Känns ju som att jag precis kom, har inte äns hunnit med hälften av dem saker jag skulle göra när jag kom upp. Men allt kan man ju inte hinna med. Längtar inte ett dugg tillbaka till Varberg, Speciellt inte när man har en rolig Pratikplats och får slippa alla problem med "hyresvärden", trumpter, översvämningar och allt sånt. Plus att man slipper laga mat själv, Fö NU har man ju Mäster kock till pappa som lagar mat. Bortskämd eller vad??

Har äntligen börjat tränat lite smått igen! FINALLY! Är dock inte helt frisk men på bättrings vägen. Var på boxning med mamma i Onsdags riktigt kul var det, men det tyckte nog inte mina muskler två dagar senare när jag hade världens träningsvärk. Men det var skönt med lite träningsverk ska på pass på onsdag igen med mamma och hoppas att det gåt ännu bättre! Men det var väldigt roligt att träna med mammi, men hon är lite Scary, speciellt när hon gör sina miner när hon tar i när hon slår, Snacka om vilken SUPER MORSA man har. Imapad är bara förnamnet. HAhahaHAaa

Var på landet i helgen med familjen och var ute i skogen och plockade svamp. Blev en hela korgen plus några påsar! MYsigt med en helg på landet med familjen i det fina höstvädret! KOmmer bilder senare!

Får skriva mer i morgon för nu ska pappa ha datan! Natti Natti

SO LONG...












Kommentarer
Daanni

har hakat på dig och också skaffat blogg ;)



saknar dig <3

2009-10-15 @ 19:05:46 | http://daanni.devote.se
Therése

Vad roligt! :P

MIss U Too <3 MEn vi syns ju på Tisdag! :P

2009-10-17 @ 11:38:12 | http://thasaresen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback