Helgen

NU är man hemma efter en mycket lyckad helg hos mormor och morfar. Har skrattat så mycket åt gammla och ny händelser som vi pratade om. Har till och med träningsverk i magen efter allt skrattande! Morfar kom och hämtade mig i lördags efter att han släppt av min mormor och gammal mormor i Länna. Så vi åkte dit sen när han hämtat mig. Men det tog ett bra tag innan vi hittade min mormor och gammel mormor. Både min mormor och gammel mormor är väldigt korta bara ca 1.55 typ, så dem är inte så lätta att hitta i en affär med höga hyllor. Så morfar och jag gick runt i alla affärer minst två gånger innan vi hittade dem! HAhahaHAhaa... Helt sjukt hur två personer kan försvinna i en butik! Men morfar och jag fick en riktigt promenad i alla fall! Det är ju alltid något. Sen åkte vi till farsta och gick på Stadium och då fick jag en ny vinterjacka! En röd, så nu kommer jag inte frysa i vinter! Vi tog även en fika och kaffet var så jäkla varmt att jag brände mig på tungan, har fortfarande en blåsa på tungan. Sen när vi kom hem så vra det dags för middag och sen körslaget. Men vi sapade mellan tre olika kanaler för de var tre olika program som alla ville se. Så ena sekunden var det Tv4 med körslaget, andra sekunden var det SVT1 "Här är ditt iv" och tredje sekunden var det SVT2 på någon dans tävling. Så mycket sapande blev det. Men det var väldigt lyxigt för morfar hade köpt hummer som vi som vi åt på kvällen med ett glas champnage! UScH vad snobbigt det låter, men jäkligt gått var det! 
Så det blev en väldigt lyckad helg men god mat, trevligt sällskap och EXTREMT mycket skratt!

Men det har inte bara vart en lyckad helg för mig utan även för min Lillasyster och hennes partner i deras första tävling tillsammans som gick i Katrineholm i helgen. Jag är en SÅ STOLT Storasyster just nu! För dem gick och vann i både latin och standard. Så himmla kul för dem! Snacka om att man är en stolt storasyster! 

 


In Action!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback