Happy Birthday To ME!

HEllu alla glada! Har várt ganska dålig på att updatera min blogg på sistonde! Har haft rätt så mycket att göra. Men nu är jag här och har tid. I alla fall en liten stund, får nämligen gäster snart eftersom det är min födelsedag idag! GRATTIS till mig själv! Känns inge speciellt att fylla 19, det är väl att det är sista året man är tonåring man annras inget speciellt. Men hittils har min dag vart jätte bra! Hade lite strul med telefonen igår kväll, jag klickade nämligen in fel pin tre gånger på mobilen och då låste sig ju mobilen! Vilket jäkla pucko man är! Och min PUK-kod är i Varberg så jag trode först att jag kommer inte ha någon mobil på 4 veckor nu och jag kan verkligen inte vara utan min mobil, men det löste sig. Ringde comviqs kundtjänst i morse och dem fixade en ny PUK.kod till mig på en gång så nu är den som vanligt igen! Vart lite nervös ett tag men det löste sig! Men nu måste jag kila för nu kommer mina gäster.

Måste även Gratta världens bästa ZANDRA som också fyller år idag! GRATTIS GUMMAN! ♥


                                                 







Kommentarer
Cecilia

GRATTIS :)

Vi ses på Onsdag!

2009-10-03 @ 20:04:39 | http://ceeeecilia.blogg.se/
Nettan

GRATTIS GRATTIS GRATTIS GUMMAN :D

2009-10-03 @ 21:35:38
Therése

Tack så mycket!

2009-10-03 @ 23:32:49 | http://thasaresen.blogg.se/
Zandra

hihi Grattis och tack själv haha :) kul att jag fick hamna på din blogg :D puss puss

2009-10-03 @ 23:59:50
Therése

Ja, såklart, fyller man år så gör man! :P

2009-10-04 @ 19:36:05 | http://thasaresen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback