Helg!

Ja nu är det helg igen och enbart två veckor kavr innan jag åker ner till Varberg igen! Förstår inte hur tiden kan gå så jäkla fort. Helt sjukt! Veckorna går så fort. Nästan lite läskigt..

Flus har tävling nu i helgen i Katrineholm. Hennes första tväling på 13 månader och även henned första tävling med nya danspartner. Håller alla min tummar för dem och det hoppas jag att ni gör också! GOOD LUCK SIS! ♥ Så mamma och pappa är med henne där så jag skulle ha vart hemma själv men jag fårgade min mormor och morfar om jag fick komma till dem och vara där tills i morgon. Så jag sa snart bli upphämtad an min morfar, Ska bli kul att umgås med dem lite, var ett tag sen! Hoppas ni får en trevlig helg!

See U Later Aligator!!



Flus i sin fina Standarklänning! Lycka Till Gumman! ♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback