Shopping = Me Like

Halloj! Har haft en väldigt trevlig dag idag. Har vrat i Kista galleria med mamma och pappa medans Flus dansade. Så nu är man några hundra kronor fattigare! Köpte bla ett kamera fodral till min nya kamera, 2 tröjor, smink, skärp och nya vinterskor som jag länge suktat efter. Men nu är dem äntligen mina! Vi hann även ta en fika och satt och titta på massa folk. Vilket man aldrihg tröttnar på. Är så himla kul att se på hur folk klär sig och hur dem beter sig. Hahaha.... Sen när vi kom hem gick jag och mamma en promenad med Partin. Var riktigt skönt att komma ut har inte vart ute och gått på ett bra tag nu eftersom jag vart sjuk. Men nu är det över, peppar peppar, Så nu ska det tränas för full muggar.

Sen till dagens roligaste händelse! Mamma dammsög idag som hon alltid gör på söndagar och hon dammsuger på dess alla ställen. Jag skojjar inte. Men idag var det extra roligt när hon damsög. För hon damsög nämligen upp något i badrummet som vi håller på att renovera och då hör man mamma:
-Jag dammsög upp något, hahhaa
Och då frågar pappa:
-vad då för något?
-Något med en hatt!! (Säger mamma^^) 
OCh då visar det sig att hon har damsugit upp pappas ställ till hans bitts till borren. Hur F*N rent ut sagt lyckas man? SÅ då vart pappa tvungen att öppna damsugaren för att få ut stället.
MEn sen för att göra det hela ännu roligare. Ca 5 min senare när mamma har gått ner till nedervånigen för att dammsuga hör man värsta as garvet! Pappa, jag och Flus springer självklart till badrummet där hon dammsög och hittar då en mamma som ligger på golver och gap skrattar och säger att hon damsugit upp toalettknappen! Och då kommer denna underliga frågan: Hur kan man damsuga upp en toalettknapp som sitter fast på taoletten? Jag kan då inte svaret, men det gick tydligen i alla fall! Så nu har man skrattat så mycket så att jag har fått ont i magen! HAhhaahaha.. Hoppas ni har haft en lika rolig kväll som jag! Men u ska jag gå och dricka kaffe innna klockan blir alldeles för mycket! KRAM


       Golla Digi Field Pale Pink        Mod. 56, ICU        
Här är två av dem sakerna jag köpte idag!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback