Livet har sina goda stunder

Hellu alla glada! Har vart väldig dålig på att uppdatera bloggen i några dagar. Men har inte haft tid! Haft ganska mycket att göra i skolan. Men nu är jag här och har en del att berätta.
Hela helgen har vart jätte kul till och med fredagen var helt okej fast jag bara satt hemma själv på kvällen. Började titta på "True Blood" som alla pratar om och tycker är jätte bra! Så jag var ju självklart jätte nyfiken på vad det var för något. Jag visste ju att det handlade om vampyrer en inte mer. Men efter att ha kollat på första avsnittet i ca 10 min så blev jag fast. Så min lediga tid nu i helgen har jag kollat på "True blood". Ännu ett träsk jag har hamnat i och förmodligen inte kommer komma ur! Men i alla fall, I går hade jag väldigt mycket saker  att göra innan Kl.18.00 för då skulle jag iväg hem till Linda i klassen på tacomiddag med några andra klasskompisar. Skulle hinna med att städa, plugga, handla, tvätta och göra Guacamole. Jag tordde att jag skulle ha al tid i världen men det fick jag inte! För jag vaknade nämligen kl.11.00 och jag sover aldrig så länge. Jag var ju utvilad men det kändes som att hela dagen var borta. Hann varken med att städa eller tvätta så det fick jag gör idag istället. Men jag hann med det en del i alla fall. Middagen hos Linda var EXTREMT KUL! Jag tror ärligt talat att jag aldrig skratta så mycket som jag gjorde igår. Rena rama träningen för alla magmuskler. Jag skrattade så mycket ett tag att det kändes som att jag inte fick någon luft. HAHA... Ja, livet har verkligen sina goda stunder! Vid elva tiden så vart det utgång till "Chears and Bears". Det var shit dött men det är det tydligen alltid här i Varberg men sen blir det fart när det typ bara är en timme kvar till stägning! Konstig stad!! Vi dansade och hade shit kul sen när det stängde så gick dem andra hem till någon som vi träffade inne på Chears and Bears men jag tog mina fötter och gick hem till mig till min sköna säng. Hade inte klarat att vara uppe till klockan 5 som jag hörde att dem var, somande direkt när jag la mig kudden och sov som en stock tills jag vakande av att det är någon som borrar. Som tur var Kl.11.30 så det gjorde inte så mycket men ändå!
Men idag har jag inte gjort ett shit rent ut  sagt. Eller jo jag har enbart pluggat och läst och hann även tvätta lite också. En lugn dag helt enkelt! Sånna dagar borde det finnas fler av. Och nu ligger jag i min säng och tittar på klockan och tycker att tiden går allt för fort och tänker vart tog denna helg vägen? Tog slut alldeles för fort.
Men nästa heg vid den här tiden är jag hemma i min säng i Stockholm. Ska bli så Skönt!!
Men nu måste jag nanna kudden så jag orkar ta mig upp i mogrgon kl.06.00! Natti Natti

So Long!!

Lite bilder från helgen! Tack för en topp kväll!
 

 
  
 
   









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback