Proud of Myself

Hej hopp! Hoppas ni haft en bra dag! Det har i alla fall jag haft. Var i skolan kl.08.30 idag fast jag egenbtligen börjar kl.12.00. Då kanske ni tycker jag är väldit knäpp som åker till skolan 3½ timme innan jag börjar? Det är nämligen så att denna vecka har vi egen planering i skolan. Alltså vi (klassen) har planerat individuellt vad vi vill göra denna i vecka på floristdesigen och materialkunskapen. Så denna vecka är det ingen lärare som bestämmt vad vi ska göra. Riktigt NICE! Idag gjorde jag pilflätning och hann till och med klart med det så nu ligger jag före min tidsplanering, ME LIKE! Så jag behöver icke stressa riktigt skönt. I morgon ska jag göra en uppgift som jag missade när jag var sjuk + att jag ska dokumentera arbetet också så det kommer förmodligen ta hela dagen om jag har otur. Men jag jobbar på och hoppas på det bästa. Som alltid!
Bar rätt trött när jag kom hem från plugget och hade inte alls lust att städa men det var bara att kavla upp armarna oh ta fram trasor, skurmopp, damsugar och sätta igång. Är aldrig kul att städa men resultatet blir alltid bra! Skinande rent. Men när man har städat i lite över en timme började man ju bli lite hunrig så det var bara att ta fram förkädet medans gorvet torkade och laga lite mat. Och nu sitter jag här med en god äggröra och grönsaker och lite bacon. Är väldigt stolt över mig själv! Det ända som saknas nu är en spring runda. Men det går inte nu eftersom jag fortfarande är shit förkyld. Men sen när den är borta då är det på med skorna och ut å lubba och pumpa muskler. För här ska det tas igen massa tränings tid. Behöver skaffa en gymkort bara men det är lätt fixat. Men nu ska jag ta och titta på Tv en stund för att sen hoppa in i duschen! Have a nice evning! Kram

So Long!!


5 dagar kvar tills jag får träffa denna sötnos
och övriga familjen såklart! ♥♥








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback