Packat & Klart

Hej igen! Nu har jag äntligen packat klart, bara några små saker som ska packas ner. Men väskan sprack inte och jag behövde inte sätta mig på väskan. Go Mig! Det tog ett tag innan det fick plats med allt men till slut så. Tror till och med att jag skulle få plats med mer saker om jag pressade ner det. Nu är det bara damsugning kvar men det gör jag imorgon bitti innan jag åker. Tåger går vid kl.12 i morgon från Varberg men måste göra ett byte vid Hässleholm för att sen ta ett tåg till Stockholm C. Hoppas att det inte blir några förseningar så jag missar tåget.

Men förutom att ha packat hela dagen så har jag vart i skolan i dag för att göra klart mitt arbete som jag började på igår och jag hann klart! Vart riktigt nöjd efter mycket om och men.... lägger in en bild senare. Det var ju "sista" dagen i skolan idag på 5 veckor nu eftersom jag går på LIA (praktik) på Måndag. Ska bli kul att stå i butik igen. Har inte gjort det sen i sommras så dte ska bli riktigt kul. Men jobbigt med att vi har rätt så många uppgifter som vi måste göra under dem veckorn. But thats life...

Nu ska jag ta och sätta på en film innan de är dags att gå och nanna kudden! Fortsatt Trevlig Fredgskväll!
Kramar

SoOo LoooOngg...


                        
                  

                         


                                                  







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback