Fångad av en stormvind...

Hellu alla glada! Sitter hemma och kurar i soffan och tittar på "Casanova" som jag redan har sätt några tusen gånger. Men vissa filmer tröttnar man aldrig på! Var i skolan en snabbis idag bara och hade eget arbete. Gjorde en uppgift som jag inte hann med i går och som skulle vara klar idag så jag var i skolan till kl.08.30 idag och arbetade till ca kl.13.30. Skulle göra ett arr med parallellgrupperingsteknik men fick dock inte använda sig av oasis så det fick bli att göra arret på en "fakirbädd" istället. Blev hyfsat bra, kunde ha gjort bättre. Men nu är den avklarad och nu återstår det bara att göra en dokumentation om det hela och hoppas att det går bättre. Men efter skolan åkte jag och tittade lite i affärer här i Varberg och Emelie.D följde med för hon skulle köpa en väska och då passade jag på att gå in på H&M och hittade då min jacka som jag länge har letat efter så nu är jag 500kr fattigare. Men inte ledsen för det för fick ju en snygg jacka! Nu måste jag bara köpa nya skor, väska, plånbok och halsduk sen får det vara bra med shopping ett tag framöver. Efter mitt fina inköp gick vi till Esspresso House och fikade i väntan på att Emelies buss skulle komma! Mycket trevligt. Och nu sitter jag här och kurar och lyssnar på blåsten ute. Eller snarare sagt stormen. Det blåser och regnar något så in i norden, går inte att vara ute för då kan risken finnas att man blåser bort och inte hittar hem igen! Blåser så det fönstrerna skallrar. Så jag sitter rätt bra här med mitt duntäcke, duntofflor och laptopen i knät.

Imorgon blir det fullt upp här "hemma" måste städa och plugga innan Några klasskompisar kommer hit för vi ska nämligen ut sen på kvällen. Får se hur det är att gå ut i Varberg. Tror inte att det är som att gå ut i Stockholm men kul kommer det nog bli! Kommer med en rapport hur det var. Men nu ska jag laga lite mat, blir nudlar idag. Vilket är helt emot mina regler men det får gå för den här gången! Trevlig Fredgas Kväll!


So Long!!


Familjen Taubes "FyllHund", MISS Uu ♥


 

  Mitt arbete jag gjorde idag





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback